You what mate?

Lite väl putt och elak där kanske. Nog för att jag vill sända svenskars musiksmak till giljotinen, men svenskarna i sig kan nog vid närmare eftertanke få stanna kvar ett tag till.

Det skulle komma en leverans med filmer från Tyskland i dag, men jag har inte sett röken av några nya filmer.

Fast att jag börjar bli hungrig, så vill jag inte gå upp i köket för att göra i ordning min lunch. Det är nämligen så att en stammis som nu sitter i rum 8 gav mig en femtiolapp för mycket när han betalade inträde, och jag vill låta honom få den tillbaka. Kruxet är att han mer eller mindre rusar härifrån när han ska lämna butiken, så om jag inte sitter på vakt här bakom kassan så finns risken att jag missar honom när han drar.

Såhär mycket trubbel hade jag inte lagt ner om det inte vore för att han både är stammis och trevligt.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: