Polly want a cracker?

Som för att väga upp min fasligt tidiga gårdagsmorgon så blev jag i stället sen till denna arbetsdag. Öppnade butiken i tid och så, visst, men det var kaos att vakna 12 minuter efter att ens vagn har åkt. Det gjorde ju inte butiken renare direkt.

En bidragande faktor till mitt sjusovande lär vara ölen som dracks i går. Efter teatern (som blev väldigt liten, men lyckad) hookade jag upp med Elli och Tommi, och kvällen spenderades på Gossip.

Jag är så trött nu! Tacka fan för att jag hade vett nog att packa ner en påse Polly när jag stressade i morse. Det kan rädda det mesta.

Och förresten Mamma, alla filmer jag lagt upp är helt OK. Jag är inte så mycket för äckelheter. Du kan med säkerhet se dem allihopa.
Kommentarer
Postat av: syrran

För du är en så liten segis-degis brorsan!!!

2008-03-20 @ 22:22:21 http://elinsrader.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: