O, du fagra Hufvudstad

Nu är jag lite gladare i alla fall. Jag har inte fått nåt kaffe, men det går an ändå.

En bidragande faktor till att gladheten kommit på besök är att jag ordnat allt med tågbiljetter kring turen till Stockholm i maj. Tyvärr kommer jag ju inte att kunna stanna i just Stockholm så värst länge, för syftet med resan är ju att därifrån åka till Dublin. Men åtminstone en kväll i den fagra Hufvudstaden får jag, och då blir det till att samla gänget (eller alla gäng, snarare) och dricka öl och prata. Längtar redan!
Kommentarer
Postat av: jonna

åhhh jag längtar, längtar, längtar :)

2008-03-18 @ 07:47:19
Postat av: syrran

och kanske fira din systerdotter som fyller 2????

2008-03-20 @ 22:21:06
Postat av: Linus

Ja då syrran, Alva ska firas också så klart.

2008-03-21 @ 17:51:18 http://sthlmareigbg.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: