Softilation in the nation

Ny vecka på jobbet, och jag är pankare än ever before. Jag har ju haft besök av Ronja hela helgen, och varit ledig i tre dagar. Softilation in the nation såklart, men man tjänar ju inte pengar på att vara ledig. När helgen dessutom inneburit öldrickande så har ju mina varsamt sparade slantar druckits upp istället för att... well, sparats. Men jag överlever nog.

En grej jag finurlat på, nu när moderaterna i rasande fart förstör landet, är vilka jag hellre skulle vilja se styra Sverige. Vore det inte bättre om Fredrik Reinfeldt ersattes av någon av dessa:

- Filippa Bark
- Steve Urkel
- Margaret Cho
- Lauren Cooper
- Ralph Wiggum
- Prof. Charles Xavier
- Joss Whedon
- Baloo
Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag skulle bli glad om Filippa styrde Sverige. Tänk vad kärvänligt det skulle bli :)

2007-10-23 @ 19:43:57 http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: Ailura

Steve Urkel for president! Eller öh... prime minister...eller nåt! Så kan han bara säga "Did I do thaaaaaaaaaat?" när han råkar klanta till det i vårbudjeten.

2007-10-23 @ 22:18:22 http://ailura.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: