So I Reckon I Could Well Be In

Besök från Stockholm ledde ju, föga förvånande, till en väldig massa öl. Jag har haft sjukt roligt med Mia och Pontus, och jag har blivit för full. Men nu är baksmällan över, och så även deras vistelse. Jag är glad att de tog sig ner till slut, det har varit jättelyckat.

Och här på jobbet har jag faktiskt ganska mycket kunder! Saker att göra, folk att ta pengar av, och dessutom funkar internetuppkopplingen perfekt (jag får just nu sällskap av Frida via msn). Jag har en rätt sweet dag såhär långt, med andra ord.

Denna vecka snurrar dessa skivor:
Roxy Music - Roxy Music
Queen - A Night at the Opera
Tweet - Southern Hummingbird

Kommentarer
Postat av: Malin

det var skönt att prata lite med dig igår. puss

2007-10-31 @ 08:24:23 http://miramiras.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: