Om att jäkta.

Det har ju hunnig att bli oktober och värsta hösten. Det märks, för jag känner mig liksom lite menlös. Det är typiskt höstigt. Det är höstigt att vara dålig på att uppdatera sin blogg också, så don't blame me. Blame it on the höst. Eller on the boogie, mig kvittar det.

Det blev lite jäktigt i morse, så jag hann inte ha den där lugna morgonen framför TVn med en talrik havregrynsgröt, som jag hade planerat. Det blir sällan så som jag planerat under mornarna, så jag hade som vanligt tänkt köpa mig en macka eller nåt på Pressbyrån på väg till jobbet. Nu blev det lite jäktigt på väg till jobbet så jag hann inte köpa mig nåt att äta. När jag väl öppnat här på butiken så passade jag på att springa över till den Pressbyrå som ligger alldeles här runt hörnet, men tji fick jag för det var ingen vanlig Pressbyrå, utan ett Press Stop, så de hade inga mackor eller ens frukt. Min frukost består nu av V6 och en äcklig ny Ramlösa som heter Ramlösa Plus.

Kommentarer
Postat av: jonna

Skönt att du bloggar igen..
miss u!!

2007-10-02 @ 11:31:07 http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: Y.

Jag startade min morgon halv ett. Jag känner mig smutsig. Nu ska jag baka kakor för att väga upp mitt dåliga samvete.
Blogga mera!

2007-10-02 @ 14:02:26 http://lightyearsaway.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: