Morgonmänniskor och TV-serier

Den senaste veckan har jag faktiskt vaknat utan problem om mornarna. Jag har inte gått ur sängen utan problem, men att jag faktiskt vaknat verkar ju peka på att jag är på rätt väg. Vem vet, inom ett år är jag säkerligen en fullfjädrad morgonmänniska. Hemska tanke... Finns det något mer irriterande än hurtiga människor som glatt skuttar ur sängen vid 7 och känner sig fullt utvilade? Jag kanske bara är avundsjuk...

Gårdagskvällen bestod av helchill. Kollade på veckans avsnitt av The Riches (Eddie Izzard skulle inte kunna snacka ren amerikanska om hans liv så hängde på det, men det är en skön serie anyhow). Senare tog vi bilen till butiken för att hjälpa Marcel, som igår jobbade själv för första gången. Vidare till ICA för att köpa mat och glass och sedan hem till några avsnitt av Heroes. En helt perfekt och lugn kväll!
Kommentarer
Postat av: Enii

Jag gillar inget morgonmänniskor heller. Fattar mig inte på dem.
Jag har lagt till dig på mig kontaktlista, om det går bra.

Ha en bra lördag

2007-10-13 @ 12:31:54
Postat av: Enii

Jag gillar inget morgonmänniskor heller. Fattar mig inte på dem.
Jag har lagt till dig på mig kontaktlista, om det går bra.

Ha en bra lördag

2007-10-13 @ 12:32:59 http://enii86.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: