Middagar och äckeljävlar

Nej, det blir nog inget kalas ikväll. Man kan ju inte ha hemmafest med bara en islänning liksom. I stället ser det ut som att vi ska bjudas hem på middag utav Ellis kompis Daniel. De två är just nu ute på second hand-runda tillsammans med Ross. Jag hade gärna följt med, men döm om min förvåning när jag i stället fann mig själv på jobbet. Like fucking always.

Det var en jätte, jätte, jätteäcklig man inne idag. Han var lång och jättetjock. Hade på sig mjukisbyxor och T-shirt, och hans jättemage hängde ut (så mycket att den nästan var nere vid knäna) och tröjan täckte den bara till hälften. Och så hade han ett jättestort och jätteovårdat skägg. Och så luktade han kiss. Och så blev han förbannad för att vi inte hade någon finskproducerad porr. Han gick efter en liten stund, men hans stank hänger fortfarande kvar. Jag är rädd för honom nu, och hoppas att jag aldrig behöver se honom igen.

Men jag är fortfarande glad över att Haket är tillbaka. Jag trodde att alla mina minnen hade raderats.
Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en riktigt bra lördag! :]

2007-10-06 @ 12:43:28 http://klinten.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: