Let's Push Things Forward

Jag börjar så sakteliga få lite koll på mina pengar. Har lagt upp vad som ser ut att vara en vattentät plan för hur pengarna ska räcka till att både täcka utgifterna samt låta mig leva något sånär drägligt. Jag hade fasat för att behöva få ihop pengar till mina decemberresor (hem till familjen över jul, och till Island och Ellis familj över nyår) men nu verkar det lösa sig också. Jag ringde nämligen Mamma igår och hon kommer att sponsra min hemresa. Tacka fan för det för med de allra billigaste biljetterna på de sämsta tiderna och de långsammaste tågen skulle det ändå kosta 1000 spänn. But anywho, det ska nog fixa sig allting.

Ikväll är det teater igen! Och eftersom jag är ledig imorgon har jag föreslagit en after-teater, så man får se om Malin och eventuellt en massa andra känner sig pepp på¨några pilsner.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: