Lärarbesök och öldrickande

För en stund sen fick jag samtal från Anton, som satt hemma och kände sig otillräcklig. Han ville leka med mig och Elli, men här sitter ju jag på jobbet. Jag sa då att jag känner mig sugen på att dricka lite öl ikväll. En fullständigt opretantiös idé som han verkar ha nappat på (han är tydligen bjuden till en alldeles för vuxen fest, vilket skrämmer honom lite), så om jag får min vilja igenom så kommer vi alltså gå ut ikväll. Men innan dess kommer Anton att promenera hit till butiken och säga hej. Antingen kommer han samtidigt som jag slutar, och kanske hakar på hem till Elli, eller så slår han sig ner och dricker kaffe och äter choklad. Japp that's right, jag tog med mig choklad till jobbet! Yeah!
Kommentarer
Postat av: Ailura

Du är en chokladis. :)
Det var kul att prata med dig igår. Puss!

2007-10-14 @ 21:35:58 http://ailura.blogg.se
Postat av: Malin

Jag vill oxå ha choklad! Puss

2007-10-15 @ 10:53:49 http://miramiras.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: