Jobbgnäll och helgnyheter

På fyra och en halv timme har jag haft tre kunder. TRE KUNDER?! Vad är det för fel på folk? Det är ju löning, då ska de ju vara kåta och glada och handla porr. But no, de låter mig sitta här, ensam och uttråkad. Det enda jag haft att göra idag är att prismärka och plasta in snuskblaskor. För att försegla plasten måste man smälta plastfilmen på två sidor, och lemme tell ya, de där ångorna makes you promenera bananer. Det är fett jobbigt att behöva nysa fem gånger i minuten, och samtidigt få huvudvärk! Men äsch, jag borde väl inte klaga, jag fick ju något att sysselsätta mig med i typ 20 minuter.

Jag har faktiskt glada nyheter också! Ni vet Pontus och Mia, som planerat att besöka mig typ sen jag flyttade ner. De har ju snackat en massa om när de kommer, med de två krabaterna kan verkligen inte samarbeta när det kommer till planering. Pontus är sjukligt impulsiv, och Mia får typ hjärtklappning om hon har två minuters dötid mellan två inplanerade aktiviteter. Ja, gör matten liksom. Men visst ja, glada nyheter. Well - de kommer ner i övermorgon! Mia stannar till på måndag, men Pontus åker hem redan på söndag (fast han har ju besökt mig tidigare, så det får väl gå an). Det är ju sanslöst så populär jag är bland stockholmarna! Har besök varenda helg.
Kommentarer
Postat av: Natta

Jo, men jag var tydligen inte populär hos dig ;p

2007-10-25 @ 20:16:23
Postat av: jonna

det är bara för att du är så UNDERBAR!!

2007-10-26 @ 11:18:08 http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: Malin

Gorgeous, jag drömde om dig inatt... Haha, du e underbar! puss

2007-10-26 @ 11:47:18 http://miramiras.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: