Jag är trött på rubriker

Jag fick just ett telefonsamtal som gjorde mig glad. Þóra ringde från Island och pratade en stund. Det var kul att höra av henne, det var ju ett tag sen nu. Vi kom överens om att hon ska bjuda hem Elli och mig på middag, nu när det är bestämt att vi åker till Island över nyår.

Och idag kommer till slut Ronja ner! Jag har förberett genom att städa min tidigare så vidrigt stökiga skokartong. Tvättat har jag gjort också. Det enda som återstår är egentligen att moppa golven, så det får jag ta itu med direkt efter jobbet, innan jag ska tillbaka in till stan för att möta upp 'na.

Ikväll gissar jag på öldrickande.
Kommentarer
Postat av: Gratisälskaren

Trevligt med sällskap.

2007-10-19 @ 14:14:36 http://gratisgott.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: