Gröt och kanelbullar

Jag gillar inte att jobba kväll egentligen. Att behöva vara här till klockan sent och stänga och dona. Och träffa de lustiga figurerna som under kvällarna kryper fram ur sina gömställen och kommer till butiken för att vara gnälliga och konstiga. Men samtidigt, när jag jobbar sent kan jag ta långa mornar där jag käkar gröt framför TVn och kollar på Oprah, typ.

När jag kom till jobbet idag hade jag tre kartonger fyllda med sexleksaker som jag skulle prismärka, sortera och hänga ut. Det gick mycket snabbare än vad det brukar göra, vilket nästan var synd för det är alltid skönt att ha något att göra.

Kanelbullens dag är ju värsta bästa dagen också! Jag missar alltid att komma ihåg den, varje år, men nu har jag sett till att proppa i mig en bulle, och den var nästan jättegod. Jag önskar att jag hade en till.

Kommentarer
Postat av: Jonna

jag tror jag åt 4 bullar idag hahaaaaa :D

2007-10-04 @ 20:25:39 http://jonnanoblin.blogg.se
Postat av: Ailura

Och jag åt bara 1, men sedan en jävla massa godis!

2007-10-04 @ 23:52:27 http://ailura.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: