Festplaner och makeovers

Nu var ju tanken den att Elli skulle styra upp värsta dunderfesten i morgon. Ásta, Hallur och Sigrun (som vi hälsade på i Köpenhamn, remember?) hade ju planerat ett helgbesök i Sverige och det skulle bli så festligt så. Men nu blev det inte av att de kommer, så Elli blåste av festplanerna. Men trots det är han ledig i tre dagar och för att göra något av rastlösheten har han bestämt att han ska ge min toalett en makeover. Om han får som han vill kommer han att installera knasiga badrumsskåp och måla väggarna i crazy färger. Jag är inte säker på att han ska få som han vill.

Idag, nu efter jobbet, ska jag köpa linser! Det känns tråkigt eftersom det är så äckligt jävla dyrt, men samtidigt ska det bli så jäklarns skönt. Linserna som sitter i mina ögon nu har jag haft i snart fyra månader. Och så länge ska man ju inte ha månadslinser (och det känns), så nu ska jag vara snäll mot mina ögon.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: