En annan grej

Fan, nu ringde sexleksaksgrossisten (?) och meddelade att han kommer ut med prylarna redan idag. Så då kommer jag ju inte att ha något alls att göra i morgon... Oh well, jag får väl hoppas på att det kommer in några kunder i stället.

En annan grej. Varför envisas RIX FM med att, en gång om dan, alltid spela What's Up? med 4 None Blondes? Har den låten någonsin varit bra? Och vem fick förresten för sig att Måns Zelmerlöv skulle få släppa den där vidriga Work of Art som singel? Jag tyckte inte bra om kille innnan, men nu vill jag bara döda honom. Och det är ju inte hälsosamt för mig att behöva känna så typ fem gånger om dan!

Nä, nu vill jag bara hem. Kolla lite Batman och sen dra iväg till teatern. Det har förresten blivit hög tid för mig att boka tid för tatuering.
Kommentarer
Postat av: Malin

Darling, jag har aldrig rikigt heller tyckt om den däringa Work of art, däremot M.I.A - Jimmy, god damn.. I like!!!

2007-10-24 @ 13:34:32 http://miramiras.blogg.se
Postat av: Natta

Vad blir det för tatuering då? Blir det ett batmanmärke i "nacken" som födelsedagspresenten var avsedd för eller blir det nåt annat?

2007-10-24 @ 18:56:06

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: