Bloggskolk och dambesök

Jösses, inte trodde jag att jag skulle skolka så länge från bloggen - en vecka nästan. Men det slog mig att jag nästan bara bloggar när jag sitter på jobbet, och de senaste dagarna har jag antingen varit ledig eller (hör... eller jag menar, läs och häpna) haft mycket att göra på jobbet. Så datorn har inte varit uppe en enda gång.

Att börja leka med improvisationsteatergruppen är nog det bästa som hänt på länge. Vi ses bara en gång i veckan, men fan vad roligt det är! Jag känner verkligen att jag äntligen får lite utlopp för en massa känslor som annars bara ligger och bubblar inom en. Jag har till och med blivit inspirerad till att skriva igen! Egna grejer alltså, inte bloggen.

I helgen händer det grejer, ska jag be att få tala om. Ronja kommer ju ner och hälsar på, och det ska bli sjukt kul! Så kommer gamla kollegan Johanna B ner, och dessutom är jag bjuden att joina Malin S för en ölkväll för att fira att hennes vän (och min gamla plugga spanska-buddie) Karin kommer på besök. Jag får nog ta och samla alla tjejer på samma krog för att kunna quality-tajma med alla, hehe.

Och dessa tre skivor spelar jag i veckan:
Sugababes - Change
The Mamas & the Papas - Greatest Hits
Missy Elliott - Respect M.E.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: