A Grand Don't Come For Free

Det är fredag! Jag har inga galna planer för dagen/kvällen, men ändå - det är fredag och då är man glad. Så funkar jag i alla fall. Jag har dessutom haft ett givande samtal med chefen, och sånt höjer ju humöret också.

Det jag gör idag, nu när jag hunnit med att både dricka kaffe, läsa tidningen, hänga på msn samt expidera kunder, är att fundera över vissa saker. Bland annat undrar jag över varför radioreklam ofta är så dålig, och varför populärmusiken bara blir sämre och sämre. Och jag grubblar kring min ekonomi och jag reflekterar över mina relationer. Och när jag brukar grubbla och filosofera såhär, då brukar jag lyssna på The Streets eller Tori Amos (beroende på sinnesstämning), men nu när jag är på jobbet måste jag stå ut med Måns Zelmerlöv, Magnus Uggla och Ola. Det känns inte alls lika stimulerande...
Kommentarer
Postat av: Jonna

Byt radiostation!!!
Tacka vet jag Mix Megapol i Skellefteå, en sån jäkla skön skåning där :p

2007-10-26 @ 17:09:01 http://jonnanoblin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: