Värsta bästa kvällen

image3
Jag kunde nog inte ha kunnat få en bättre kväll. Mycket på jobbet, för en gångs skull, men det var helt okej. Elli kom och hämtade mig och hjälpte mig stänga. :-)

När vi kom hem hade han lagat värsta fina middagen! Ljus och hela alltet. Blev helt tossig när vi satte oss till bords, det var så fint allting!

Under middagen tittade vi på film. Hedwig and the angry inch är att rekomendera alla som inte sett den. Superfin och tragisk historia med massor av bra musik.

Livet leker för mig nu. Saknar bara att jag inte kan dela det med er alla.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt att du är så lycklig Linus:) Puss på dig..

2007-07-25 @ 07:45:34
Postat av: Batgirl

"it was a sad story how we became lonely two-legged creatures. the story, the origin of love" Den är jättebra, den filmen. Varför har jag inte visat dig den o_0?
Du verkar ha hittat en riktig klippa till pojkvän också! Ge mig en likadan!:P

2007-07-25 @ 15:40:48 http://fridaifiskis.blogg.se
Postat av: Ailura

Naaaaw, blev du "tossig"? Så jävla bra uttryck egentligen! Jag försöker föreställa mig dig vara "tossig", och jag lyckas faktiskt ganska bra. :)

2007-07-25 @ 22:47:26 http://ailura.blogg.se
Postat av: Eva

Tittade in här igår och förstökte skriva... men då strulade allt för mej. :o)
Så nu gör jag ett nytt försök.. jag ville ju bara säga att jag tycker du delar med dej när du berättar för oss andra som läser din blogg. :o))
Tack för det!
/Eva

2007-07-27 @ 09:38:56 http://blixman.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: