Vad göra, va?

Jag känner mig så seg i dag. Egentligen har jag inte gjort nånting förutom att boka tvättstuga till i morgon, och att jag diskat och donat lite här. Well, jag får väl ha det lite chill nu antar jag. Inte direkt så att jag är uttråkad, snarare så att jag undrar om det är okej att bara ligga och jäsa? Jag antar det...

Och middag har jag lagat också. Smått misslyckad citronkyckling med citronris, men det gick ner. Jag tänkte svänga ihop nån flashig glassefterrätt till mig själv snart också. Sånt är jag bra på. ;-)

Malin svarade inte, hon är rätt dålig på det. Nu får hon höra av sig och hon vill fika en stund.
Robban var förbi här en liten snabbis, men ville inte titta på film för han skulle iväg och träffa sin tjej.

Jag tänkte att i morgon, om vädret tillåter, ska jag nog gå på lite egenguidad sightseeing i stan medans Elli jobbar. Med andra ord - jag ska gå vilse och försöka hitta tillbaka. Förhoppningsvis lär jag mig hitta av en sån utflykt. Eller?
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: