Trötter

Jag har varit på stan och fikat med Malin S på mysiga Haga-bion. Där åt jag lasagne och drack kaffe, sen gick vi och drack ett par öl. När jag kom hem låg lille Elli och sov sedan två timmar. Och han sover fortfarande. Stackarn sov bara tre timmar i natt, och de är överjävligt underbemannade på hans jobb så det har säkerligen varit slitet. Han bad mig väcka honom när jag kom hem, men nu när jag varit inne tre gånger och han fortfarande inte velat stiga upp bestämde han att det kanske vore bäst att sova vidare. Han är ju som sagt en jävel på att sova, så det skulle inte vara så förvånande om han sover resten av kvällen.

Vad ska jag göra i kväll då?
Kommentarer
Postat av: Malin from das hufudstad

Linus, Linus... My handsome guy! Kul att läsa att du trivs, trots Moder Naturs porlade tårar.. Jag har oxå blogg här, skippar det dära med lunar... miramiras små ord heter den :) nice ha?! ;)

2007-07-10 @ 15:36:35
Postat av: Ailura

Malin: Men vafaaan, du måste ju skriva adressen till din blögg!

2007-07-10 @ 23:47:01 http://ailura.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: