Öppnar också.

Jojomen, nu kan jag rutinerna för öppning också, haha. Fullärd porraffärsknegare! Haha!

Elli och jag tänker utnyttja solvädret till max i dag. Grilla med andra ord! Robban är tillbaka i Götet och ska göra oss sällskap, kanske tillsammans med Martina.

I morgon ska jag öppna själv på butiken. Det ska nog inte vara några problem. Det är nog gjort på en kvart, men jag ser till att vara där i god tid så jag har tid att göra allt ordentligt. Sen på kvällen är det tänkt att vi ska festa. Aron spelar på Gossip så vi drar väl dit i så fall. Fan vad gay jag har blivit sen jag flyttade ner. :-S

Har förresten pratat stockholmskultur i dag, med en tysk/skåning och en ungrare/göteborgare (Frank och Aron). Stockholm är ungefär lika impopulärt som jag hade räknat med...
Kommentarer
Postat av: Natta

Ja, precis... det finns bara en sak att göra då: KOM TILLBAKA!!!

2007-07-20 @ 19:09:14
Postat av: Ailura

Får du städa runkbåsen också? ;)

2007-07-21 @ 14:57:11 http://ailura.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: