Musik!

Nu har jag gjort det igen. Köpt skivor. Jag har sagt till mig själv flera gånger att jag inte ska handla så mycket som jag gör, men nu när CDon har sin kampanj blir det ju billigt och då kan jag inte låta bli. Nåväl, jag höll mig i skinnet någon sånär och beställde bara fyra stycken.

Adressändring har skickat en påminnelse för en faktura som Sebbe tidigare sagt att han betalat. När jag ringde upp honom (han är tydligen i Tyskland på festival) så sa han detsamma som tidigare. Får ringa de där jönsarna i morgon när de har telefontid och reda ut det. Vill inte pröjsa 190 kronor för något som redan ska vara betalt.
  Dessutom fick jag brev från Plusenergi där de välkomnade mig som kund på Tillsvidareavtal. Vilket jag höjde på ögonbrynen åt eftersom jag för över en vecka sen pratade med dem och tecknade ett Rörligt avtal. Jävla virrigt blev det...
Kommentarer
Postat av: Ailura

Har du fått hem Tori-skivan/skivorna? Vilken/vilka beställde du?

2007-07-27 @ 00:14:18 http://ailura.blogg.se
Postat av: Linus

Ailura: Ja men Tori-skivan (Under The Pink) fick jag för en vecka sen ungefär. Nu beställde jag fyra nya skivor. Men ingen Tori, det blev R&B och Pop denna gång.

2007-07-27 @ 01:39:36 http://sthlmareigbg.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: