Mobilen dog

Jag tappade min redan jättetrasiga (och jättekassa) U880 i golvet nyss. Det var droppen, tänkte den, och såg till att gå sönder ordentligt. Så hela luckan lossnade och nu är jag mobillös. Det är ingen vits att ringa, med andra ord. Inte förränn jag fixat nån ny i alla fall.

Nu tittade Robban in en sväng. Han sa att han har en gammal mobil jag kan använda till dess att jag köper en ny. Tror Elli har nån också. Nåväl, det löser sig.

Förresten skulle Frank bli sen, så jag ska vara på porrisen 14:30 i stället.
Kommentarer
Postat av: Natta

Nu vil vi veta hur det gick på porrisen! Är du ett porrisjobb rikare nu!?
Tel me. Tell me!!

2007-07-14 @ 12:53:34
Postat av: ahhh nu fattar jag

okej.. då är jag med, du tappat din mobil alltså.
därför mitt sms inte gick fram alltså :P
PUSSS

2007-07-22 @ 21:25:50

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: