Mjukglass och hembesök

Jag somnade igen. Det är inte bra att somna på eftermiddagen, det vet jag ju! Jag får jättesvårt att somna på kvällen då. Jag vaknade (efter att ha slumrat i två timmar) för att jag drömde om att äta mjukglass och hur jag sprang runt en massa och försökte hitta ett ställe som sålde mjukglass. Plötsligt vaknade jag, och nu kan jag inte sluta tänka på den där jävla mjukglassen!

Elli sover fortfarande, men han går nog upp om en stund. Vi ska tydligen göra två hembesök denna afton, Först till Geromima och hälsa på, och se om hon blivit klar med gardinerna hon skulle sy till Ellis sovrum, och sen hem till Ross för att hjälpa honom skruva upp några hyllor (Elli är tydligen den ende i vänskapskretsen som äger en borr).

Men innan vi åker runt och hälsar på folk måste jag fanimej ha en mjukglass!
Kommentarer
Postat av: Batgirl

Åh, vilken rolig dröm. Jag drömde att jag var gravid. Det var inte lika kul som mjukglass.

2007-07-23 @ 19:42:21 http://fridaifiskis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: