Massa skit?

Har precis varit över i mitt crib och röjt ut alla kartonger. Vad mycket skit man har! Och då slängde jag bort två sopsäckar med bara skräp när jag flyttade ner. Glad i alla fall att i princip allt är på plats nu. Men jag har glömt att packa ner coaxialkabeln till modemet, så Robban kan inte använda internet. Och så glömde jag naturligtvis fjärrkontrollen till digitalboxen, så någe kul TV blir det inte heller för stackarn. Nåväl, i morgon ska jag träffa Malin S (like, finally) och då tänkte jag dra nånstans och köpa kabel till modemet.

Elli är på väg hem från porris nu, han ringde precis. Vi ska åka och köpa nåt att äta, och inte glömma att lämna tillbaka hyrfilmen från i går. Dreamgirls var grym! Om man nu vågar lite på två bögars utlåtande om en musikal. Men till vårat försvar kan jag säga att vi även såg Rent i går, och den var verkligen inget att hänga i julgranen.
Kommentarer
Postat av: Elin

ehh...like, jag trodde att det var just bögars utlåtande om musikaler man skulle lyssna på...har jag fel;)?

2007-07-11 @ 12:59:38

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: