Knasigt

I och med den dumma eftermiddagsluren i går så blev det lite omständigt att somna i natt. Stackars Elli fick inte mycket sömn innan han var tvungen att åka till porrisen och öppna. Själv sov jag till 13:30 (hatar att sova bort hela dan!) och har inte gjort någonting under min vakna tid hittills. Eller jo, jag har pratat med Frida och bokat mina biljetter hem till Stockholm i slutet av augusti. Svindyrt vad fan! Ska det kosta 1100 fucking spänn att få åka hem och träffa sin jävla familj?! Fitt-SJ...

Nä, nu ska jag duscha innan jag åker in till stan och möter upp killen.
Kommentarer
Postat av: Natta

Jag hoppas det var tur och retur, annars vet jag inte vad du har bokat för biljetter :s
Haha.
Saknade dig på msn förresten, ville spela domino ju!

2007-07-28 @ 17:16:14
Postat av: Frida

Mina kostade 'bara' 700.

2007-07-28 @ 18:58:04 http://fridaifiskis.blogg.se
Postat av: Linus

Frida: Ja, men det är för att du bokade lite längre fram än vad jag gjorde. Förresten - din blogg är fett underkänd!

2007-07-28 @ 19:28:20 http://sthlmareigbg.blogg.se
Postat av: Frida

Jag vet. Jag är dålig. Men det är ju meningen att jag ska skriva om vad som händer i fiskis och det är inte ofta jag är där, för tillfället.

2007-07-28 @ 23:14:14

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: