Jobb

Det är ingen direkt stress, ska inte åka till jobbet förrns om en dryg timme. Jag stänger i dag, och det känns okej. Lite orolig för att det ska dundra in... skummisar, liksom. Men det lär nog gå ganska bra, bara jag köper en korsordstidning på vägen dit. Man blir snabbt uttråkad, det finns ju inte så sjukt mycket att göra direkt.

I övrigt kan jag berätta att jag blivit totalt jätteberoende av att spela Domino. Jag kan inte sluta! Det är liksom på samma nivå som jag förut var med Betapet, och det säger ju inte lite. Jag har till och med planerat att när jag skrivit klart här ska jag logga in på msn för att se om Natta vill spela en stund.

Småtragiskt, eller hur?
Kommentarer
Postat av: Natta

Jag fikade hos emma :( Men när du kommer hem i natt så ska jag allt slå dig ;)

2007-07-24 @ 17:54:52

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: