Internet

Coaxialkabeln till modemet har gått sönder, så jag har inte kommit åt internet på hela dagen. Tack och lov fick jag nu tillgång till ett trådlöst nätverk via Ellis laptop. Det är skitknasigt att sitta vid den! Den är pytteliten och söt, och svår som fan att skriva på. Kanske särskilt eftersom jag har vant mig vid att skriva på det isländska tangentbordet och nu plötsligt går tillbaka till ett svenskt.

I går hade vi lite middag här hemma, och på besök var: Robban, Martina, Kiruna, Aron och Anton. Vi grillade hamburgare och hade mys. Meningen var att samla lite folk innan Robban och Elli åker till Island.

Jag pratade med Mia i telefon i dag. Hon har blivit sjuk, sådär jättesjuk som bara hon blir (jävla imunförsvar). Hoppas hon piggnar på sig snart.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: