Humor

Elli och jag var på besök hos Anton i går. Fika med bullar och paj och kaffe och allt. Dessutom fick jag låna säsong 1 och 2 av The Catherine Tate Show på DVD! Hon är ju helt hysterisk, så det är vad jag gör nu - glor på DVD.

Börjar på porrisen på torsdag kväll. Ska bli så skönt att göra nåt! Förvisso ett av planetens slappaste jobb, men jag vill verkligen göra nåt och jag måste verkligen få in lite pengar för nu är jag pank. Pank! Det är helt värdelöst, och eftersom jag knappt kommer att få in några pengar i slutet av denna månaden så blir jag nog tvungen att krypa till korset och be mamma om hjälp. Det brukar jag alltid dra mig för att göra men what the fuck, jag måste ju överleva.

Vädret börjar faktiskt bli lite bättre, åtminstone några timmar om dan, så jag kanske borde ta mig för att gå på min egenguidade sightseeingtur snart?
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: