Göttigt!

Vi drog iväg en sväng för att handla käk tidigare. Elli skulle laga sin sjukligt goda pasta-pesto-fetaost-gojs-röra. Tyvärr var peston vi köpte helt sjukt för salt så den blev inte så fantastisk som den brukar. Men det gjorde inte så mycket, because guess what - jag gjorde marängswiss till efterrätt! Helt ärligt, jag har inte ätit det på jag vet inte hur många år. Det blev helt perfekt, supersött och vi svullade men pallade inte äta upp allt. La in resten i frysen så jag kan svulla upp det i morgon. Mohahaha!

Har märk att det är ju supersweet med laptop. Tur att jag snart har en själv. :-P Just denna ska jag låna när Elli åker hem till Island. Då kommer jag sitta uppe i min lilla lägenhet och leka Carrie Bradshaw på kvällarna. Ha! Ha! Ha!
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: