GAAH!

Jag blir helt jälva tokig på min dygnsrytm! Trött och glad gick jag och la mig och somnade runt kl. 00 - perfekt eftersom jag ville gå upp runt 7-8. But no. Very much no. En och en halv timme sov jag innan min kropp vaknade och tyckte att den sovit middag så det räckte. Vad fan?! Vad måste en kille göra around here för att få en ordentlig natts sömn? Jag låg kvar i sängen och vände och vred på mig fram tills nu.

Anywho, i morgon (läs: senare i dag) ska jag till porris och träffa ägaren Frank. Kan ni tänka er, en tysk bög. Hur klyschigt får det bli egentligen? Ska vara där kl. 14 så det är väl inte hela världen om jag går och lägger mig några timmar typ när Elli åker till jobbet vid 6. Så har jag ju gjort de senaste dagarna...

I dag var jag på bio med Malin S. Vi såg Little Miss Sunshine (hett tips!), och med oss var hennes amerikanska vänner Douglas och Maren, väldigt trevliga båda två.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: