Första dagen (kvällen) på jobbet

Och allt har gått väldigt bra faktiskt! Jag kan ju börja med att säga att det är ett sjukt slappt jobb. Men jag hann med att hyra ut några filmer, sälja några filmer, sälja kondomer samt hänvisa en man in i bås nummer 1.
  Frank tyckte jag lärde mig fort och att det funkade bra, och han tyckte det var jätteskönt att jag förstod skånska haha! (Ett litet tack ber jag att få ge till Jonna som kan ha varit en bidragande faktor.)

Så nu när jag lärt mig rutinerna för hur man stänger, ska jag i morgon inställa mig kl. 9:30 för att lära mig hur öppningen går till. Det är ju basically samma sak som stägning fast baklänges, samt att det innefattar städning.
Jag fick förresten en liten slant för de få timmar jag var där - en tax i mocka, en tax i mocka.

Tråkigt bara att det är helt släckt och att Elli ligger och sover när jag kommer hem. Hmm, han har varit och handlat skor med Aron i dag, det kanske har tagit på krafterna.
Kommentarer
Postat av: Jonna

haha så jag får en komplimang för min älskade skånska alltså :D UTAN en PIK om att det är danska?? shit framsteg gubben!!
Puss

2007-07-22 @ 21:30:00

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: