Det fixar sig nog.

Pratade med Sebbe idag, och han fixar grejerna med papprena. Verkar inte ha fått nåt från Trygg Hansa än, vilket är lite skumt, men det ska nog lösa sig. Han skickar också iväg papprena för adressändring och eftersändning, thank god. Det tog ju tid för honom, men bättre sent än aldrig - och jag är tacksam för att han hjälper mig.

Eftersom jag, som jag påpekat flera gånger, är pank så måste jag dessvärra gräva ut det sista ur mitt sparkonto. Skulle göra det idag, men Nordea hade inte öppet på "rätt tider", så jag ordnar med det i morgon. Visst ja, i morgon ska jag ju även börja knega på porrisen (inkomst - yeeha!), så då får jag plötsligt något att göra, haha.

Elli jobbar 6:30-22 i dag. Stackarn, det måste vara slitigt med dubbla jobb. Nåväl, han får ju sin efterlängtade semester hem till Island om bara ett par veckor. Det gör nog honom gott, han längtar verkligen hem nu, det märks. Pratar om familjen, de gamla vännerna och allt han vill göra. :-) Kan inte vara lätt att flytta till ett annat land. Och nu är det ju ett år sedan han träffade sin pappa och bror.

Medans Elli är på porrisen i kväll ska jag njuta av säsongsstarten av Weeds. Natta, du gör mig väl sällskap? ;-)
Kommentarer
Postat av: Natta

Självklart darling, du jag och weeds it is! ;)

2007-07-18 @ 21:22:23

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: