Dags att åka?

Elli kom hem först nu, så vi kommer iväg lite senare än planerat. Men det är cool. Han hade varit på banken och segat, stackarn.

IKEA-möblerna i mitt crib är monterade nu. Jag skulle lätt kunna bli professionell IKEA-snickare. I is well wicked at dat! ;-) Robban kom typ när jag var klar. Så han bidrog mest med att leka DJ med min bergsprängare och att hålla mig sällskap. Det uppskattades så mycket att jag bestämde att vi skulle gå och äta pizza sen. Vilket vi gjorde.

Hoppas jag får tag på en billig DVD. Hur ska jag annars kunna kolla på Buffy? :-S
Kommentarer
Postat av: Ailura

Hej sweetie!
Tro mig, jag kommer TVINGA dig att skriva mycket i din blogg. Vill läsa hur du har det! Fan, alla saknar dig härborta. Hoppas det inte saknas skruvar till IKEA-möblerna. PUSS och hälsa Elli!

2007-07-05 @ 21:24:00 http://ailura.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: