Dag två, here I come!

Nåväl, jag känner mig kanske inte fullt så hurtig som rubriken för detta inlägg vill mena. Men jag är på gott humör - har hunnit dricka kaffe och allt. I övrigt sov jag nästan till klockan elva. Vaknade i samband med att Robban kom över och skulle käka frulle och hämta lite saker. Han är tillbaka i min lya nu. Tydligen dök rörmokaren upp där tidigt i morse och gav mig en ny toalettstol (!) och nya kranar inne på toaletten. Tack farbror Rörmokare!

Om en stund ska jag gå över och fixa med lite grejs. Ska dels montera ihop IKEA-möblerna jag inhandlade i går, och så ska jag plocka med mig lite saker hit. Kläder framför allt.

I eftermiddag ska Elli och jag dra till ClaesOhlson (stavas det så?). Han ska byta ut en grej. Och jag behöver köpa antennsladd till TVn samt en DVD-spelare, om jag har råd. Eftersom det fortfarande är en hel del saker kvar att inhandla, kanske jag borde skriva en inköpslista? Jag gillar listor, de ger en lite bättre koll...

Och förresten, Jonna, om du läser det här, skivorna du beställde har restnoterats så det dröjer nog nån vecka innan du kan få dem.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: