Ärenden och halvkusiner

Jag pratade med Adressändring i dag och tack och lov var utskicket bara ett misstag från deras sida. Jag slapp bli pressad på att betala pengar som redan var betalda.

Jag har lovat Elli att gå ett ärende åt honom på stan i dag. Ska lämna in nåt papper på nåt kontor om nån kurs. Min onda sida vill glömma allt, vilket skulle innebära att han är ledig i slutet av augusti och kan fira min födelsedag med mina vänner. Men jag vet att det är en viktig grej, så min (dumma) snälla sida vinner över den onda.

Jag pratade med "halvkusin" Bella på msn och ville fika med henne, men hon hade inte tid i dag. Det verkar som om jag får dricka kaffe ensam i dag.
Kommentarer
Postat av: Sugah-Pie

Linus, vi kan dricka kaffe tillsammans... Om vi bestämmer en tid och ser till att ha en kopp kaffe klar så kan vi ringa varann sen när vi dricker den? bra va??!!! ;) ..... sucka... Det regnar vännen, och jag börjar min semester idag....

2007-07-27 @ 13:38:58 http://miramiras.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: