TV-seriefreak och arbetsmyra

i dag har jag, hör och häpna, haft rätt mycket att göra här på jobbet! Porrtidningar som ska prismärkas och plastas in, filmer som ska märkas, sorteras och ställas ut, scheman att gå igenom, möten att planera. Det har varit rätt kul, som omväxling. Då känns det liksom som att man jobbar, trots att det är simpla uppgifter. Nu vill chefen att jag ska ta mer ansvar också, och till exempel ta hand om alla beställningar på leksaker, oljor, filmer och allt vad det kan vara. Haha, och jag som inte alls har planerat att jobba här så länge till.

I kväll ska jag nog kanske se klart säsong 4 av Charmed. Jag har ju en säsong Futurama att ta mig igenom också. Men den kanske jag ska vänta med, och se tillsammans med Elli. Åh, jag längtar så till på torsdag! Har saknat honom mer än vad jag hade trott att jag skulle göra.
Kommentarer
Postat av: Ailura

Kommer Elli med ner till Sthlm med dig?

2007-08-22 @ 07:48:14 http://ailura.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: