Trauman och vuxenpoäng

I dag har jag sysselsatt mig på jobbet. Rensat ur lådor och flyttat på högar av filmer och slängt gamla onödiga saker. Typ 600 filmer fick nya hem i nya lådor. Då blir de nog glada!

I dag fick jag förresten hem mitt ICA-kort! Som Frida sa är jag nu 1 vuxenpoäng rikare. Så jag kommer spara multum nu! Jag menar, man får ju för fan 1% i bonus!

Förresten kan jag lugna er läsare genom att säga att jag nu återhämtat mig efter den traumatiska drömmen jag hade i natt. När jag kommer att tänka på den igen tar jag bara några djupa andetag och räknar baklänges från 10, så mår jag sen mycket bättre.
Kommentarer
Postat av: Y.

"Hämtat dig"? Jaha. Så nu blir det inget bröllop? Kul. Jätte. Verkligen.

2007-08-22 @ 21:51:31 http://lightyearsaway.blogg.se
Postat av: Natta

Vi har fortfarande inte fått veta vem din "mystery-girl" är! :o

2007-08-22 @ 23:55:17
Postat av: jonna

Haha jag har haft ICA-kort i åtaral.. det är en grej man bara MÅSTe ha. haha välkommen ett steg närmare vuxenlivet :D Pusss

2007-08-23 @ 10:41:44

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: