Tack för i går!

Det vart faktiskt en trevlig kväll i går. Rätt kul att bestämma sig för att gå ut och öla med ett gäng främlingar, men det var lyckat. Þora visade sig vara supertrevlig, och hon har en stor portion god humor.

Det slank ju ner fler öl än tänkt i går (what a fucking surprise), men det är lugnt ändå. Jättesurt att vakna i morse, men jag överlevde ju uppenbarligen det, och dessutom är det fredag och jag kommer att vara ledig typ tre dagar eller så nu. Sen, för att fortsätta prata bra saker, så får jag sällskap genom att Frank kommer hit. Han är ofta på bra humör, och det är skönt att ha någon att prata med. Þora pratade om att hon och hennes vän Anna skulle komma förbi butiken också, men det får vi se hur det blir.

Nu ska jag dricka mitt kaffe.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: