Spikes första inlägg!

Det var ett jävla ståhej att få hem all packning och alla prellar i går, så det var tur att Frida backade upp som packåsna. Jag hade fått så mycket fina saker att det krävdes en extra resväska för att forsla hem det. Tack alla!

Nu sitter vi här i min lilla skokartong och dricker ett alldeles för sött vin ur väldigt fina vinglass (presenter båda två). Vi funtar på att dra in till stan och toppa vinet med ett gäng öl. Tyvärr verkar det bara vara vi två som är intresserade av måndagsöl, men det stoppar oss inte. Elli hade man nog lyckats tjata med om det inte vore för att han tydligen sovit jättedåligt i natt (snarkade jag?) och har gått hem och knoppat redan.

Det här är det första blogginlägget som skrivs på min nya fina vän/laptop Spike. Vi kommer nog bli väldigt goda vänner, han och jag.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: