Snus?!

Vad fan ska jag göra? Jag sitter på jobbet, som vanligt. Och tog just upp snusdosan för att pillra in en snurre, och upptäcker att jag bara hade en liten prilla kvar! Och jag som var säker på att det låg 3-4 stycken där och att jag skulle överleva eftermiddagen. Men nej. Och det är ju inte direkt så att jag kan slinka iväg en stund - jag har ju inga raster! Och det känns ju inte överdrivet okej att stänga igen hela butiken bara så att jag kan droga ner mig på nikotin. Oh well, det ligger en Pressbyrån typ 70 meter härifrån, jag kanske kan SPRINGA över nån gång när butiken är tom på kunder.

I dag ska jag flytta in i min lägenhet. Fick nästan lite panik när Gústi ringde i dag och frågade om nycklarna. Jag var ju helt säker på att han och Þóra skulle komma i morgon! Det blir till att åka direkt hem efter jobbet och städa upp och packa iordning kläder och så. Jag sa det till Gústi och det var inga problem, men jag menar det ser ju inte ut som det borde. Oh well...
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: