Sjukdommar och utgifter

Jag tror jag är påväg att bli sjuk. Det river i halsen och rinner i näsan. Och ni vet när man har en känsla av att man har nåt i kroppen som inte ska vara där. Och jag syftar på baskilusker, och inget annat. Det känns som att ett gäng baskilusker har slagit sig ner i min kropp och vill jävlas med mig. Jag vill att de flyttar ut.

Jag är verkligen inte rik nu, mina damer och herrar, det vill jag be att få tala om. Jag har inte betalat en enda räkning än. Det beror förvisso delvis på att min internetbankdosa ligger hemma hos Elli och jag alltid glömmer att ta hem den. Men jag får ta och jobba ordentligt den här månaden, för det är mycket utgifter nu. Bland annat får jag en ny mobil i dag! Eller rättare sagt, min omtänksamme pojkvän lånar mig pengar till att köpa hans kollegas mobiltelefon förhållandevis billigt. Jag lägger upp en bild på den när jag har fått den!
Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller också på att bli sjuk. :-(

2007-08-30 @ 12:36:13 http://fridaifiskis.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: