Radiojobb och porrjobb

Det är faktiskt ganska fint väder i dag. Det verkar inte vara så fasligt varmt, och det blåser en del, men solen lyser i alla fall. Och det brukar ofta resultera i att jag känner mig en gnutta gladare än vanligt.

Jobb i kväll. Har varit sjukt skönt att ha tre dagar ledigt! Nu drar det igång som vanligt med jobb i princip varje dag. Nu när jag har varit ledig har jag sovit ganska mycket. I dag till exempel gick jag upp klockan 11:30, men nu blir det till att vänja sig att gå upp vid 8-8:30 i stället. Men det är svårt att hålla det till en vana när jag (som denna vecka) öppnar ena dan och stänger andra dan. Men det är lugnt egentligen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen dra mig in till stan för att gå på banken och lite sånt.

Vill också passa på att återigen gratta min kära vän Jonna för att hon fått jobb på radion igen. Jag är så glad för din skull! Det var verkligen din tur. :-)
Kommentarer
Postat av: jonna

thanx mate :D

2007-08-16 @ 12:39:10

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: