Nyrekrytering och drömtydning

Strax ska jag börja göra mig klar här. Min nye kollega Micke, som jag ännu inte har träffat, ska komma in snart och jag ska gå igenom lite ditt och datt med honom. Han har knegat här i butiken tidigare, så han har säkert koll på läget egentligen. Han behöver nog bara en liten update.

Elli har inte kommit förbi tyvärr, men å andra sidan så får jag åka hem till honom snart. :-)

Ja just det ja, eftersom så väldigt många har frågat så vill jag passa på att berätta att jag inte har en aning om vem kvinnan i min sexdröm var. Snygg var hon, det minns jag, men jag tror inte att det är någon jag har träffat för det skulle jag säkert minnas. Jag undrar vad det kan menas med att jag ska få en sån dröm helt plötsligt... Well, killen har ju varit borta i över tre veckor, det spelar kanske in.
Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du ska nog inte fundera så mkt på vad hon kommer ifrån...det behöver inte ha någon större betydelse, om det skulle spela så stor roll jämt så skulle jag behöva hänga mig ganska ofta, speciellt med tanke på att jag drömde i förrgår att jag hånglade med Lill-Eric, ja du vet axel och oskars kompis...tvi lixom och vi letade efter en säng att ha sex i...sprang runt tillsammans och bara försökte gömma oss så att vi kunde ligga lite med varann...där kära bror, där har du nånting Scary!! Buhuhu...hade du och Elli en mysig kväll då han kom hem? Blir kul att se dig nu, för ett par dagar så är du våran!! Puss

2007-08-24 @ 09:33:39

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: