Nyinflyttad på nytt

Nu är jag äntligen klar och har kånkat över mina saker från Ellis lägenhet till min egen. Jag hade lyckats samla på mig bra mycket mer än jag trott under min månad hos pojkvännen.

Vädret i dag är växlande molnighet och skitvarmt! Men det kom en jätteskur en sväng mitt på dan när jag jobbade. Det bara öste ner, men nu finns inget spår av det. Knasigt det där.

Nu när jag gick genom området, på väg hem till mig med alla väskor och kassar och allt, så såg jag ett gäng på fem tanter som satt i likadana plaststolar vända åt olika håll. Jag brukar se dem när jag går förbi (om vädret är bra förståss) och de är alltid fyra eller fem stycken. Och så tjattrar de och har sig "och ja men visst" och "men har du hört" och "såg ni det där programmet". Det slog mig att jag nog inte har sett liknande parktanter hemma i Stockholm. Fast jag kanske bara inte lagt märke till dem?

Jag gick in på Åhlens City i dag efter jobbet, och inhandlade två DVD-boxar. Så jag är glad. ;-)
Kommentarer
Postat av: Ailura

Linus! Vått do jo wånt får präsent????

2007-08-08 @ 22:27:06

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: