Nördfinkar och poesinickar

Jag har en lugn och skön kväll hemma. Och jag har en bekant känsla i kroppen. Jag är inspirerad. Det kan förvisso betyda i princip vad som helst, men just på det här sättet... Jo, jag tror att jag kommer att skriva nånting i natt. Inte blogga, utan ösa ur mig tankar, funderingar och känslor. Bre ut alltid i ord på papper, på ett sätt som bara jag förstår. Och jag har saknat det! Jag som skrev så mycket förut. Men jag tror att det har att göra med att jag mådde dåligt förut, för några år sen. Väldigt dåligt. Och det är ingen myt att man ofta är mer inspirerad när man mår sämre - det gäller åtminstone för mig.

Vill bara poängtera att jag absolut inte mår dåligt, eller känner mig nere. Jag måste bara kanalisera nån slags sinnesfrid. Eller whatever.
Kommentarer
Postat av: Trasigast i stan

Skriv det här. istället för på ett papper.

2007-08-19 @ 04:16:22 http://trasigastistan.blogg.se/
Postat av: Kejrinn

haha ja visst är det ;)
nå, vilken affär!?

2007-08-19 @ 11:02:35 http://khurre.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: