mp3-problem och vuxentrevligt

I kväll har Elli och jag varit på middag hos Geromima, tillsammans med hennes lillebror Marcel. Vi har ätit vegetariska tacos. Och så har vi pratat en massa, och haft vuxentrevligt. Det var både gott och roligt.

Nu, väl hemma hos pojkvännen min igen, så är jag lite orolig. Jag kan nämligen inte hitta USB-sladden till min älskade iPod Alice. Och det är ett allvarligt problem förstår ni, för jag har inte matat henne med ny musik på väldigt länge och jag undrar om hon klarar sig särskilt länge till. Jag var säker på att sladden skulle ligga här, för jag kan inte hitta den hemma, men tji där liksom. Jag kanske får köpa en ny. Som om jag har råd den här månaden liksom...
Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars Alice!

2007-08-30 @ 00:44:16 http://fridaifiskis.blogg.se
Postat av: Ailura

Fan, trodde vuxentrevligt betydde att du skulle skriva nåt om sex. Men nej, nej...

2007-08-30 @ 01:46:46 http://ailura.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: