Men för helv...

Är på jobbet. Har öppnat, gjort i ordning och hela kittet. Och när väl dörrarna är öppna och allt, så märker jag att jag inte kommer in i kassan. Kassanyckeln är liksom puts väck! Inte bra! Jag har öppnat, men kan inte ta emot några kunder. Så jag ringer killen som jobbade i går, och det visar sig att han själv har märkt att han råkat få med sig nyckeln, för han säger bara "Ja visst, jag är där om 20 minuter". 20 jävla minuter?! Jag kan ju inte ta några kunder! Den ende kunden som var inne kunde tack och lov betala med jämna pengar. Men hur stor chans har jag att alla går runt med jämna pengar? Åh, jag hatar den här killen redan. Det tog för övrigt dubbelt så lång tid att öppna efter hans stägning som det gör att öppna andra dagar.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: