Kundbrist och porrskådisar

All right, jag har börjat inse att jag kanske inte har ett typiskt jobb. Att betala hyran med pengar intjänade som butiksbiträde i en porraffär hör visst inte till det mest typiska kneget för en 19-åring. Ändock är det ett arbete och det är mer än vad som kan sägas om ganska många i min ålder.

Nu när jag sitter här på jobbet så har jag, som nummer ett, slagits av att vi knappt haft några kunder på hela dagen. Jag menar, butiken öppnar kl 10 och när jag kom hit sex timmar senare hade vi haft sju kunder. Och för det andra börjar jag undra om Scary Movie-skådisen Anna Faris har en hemlig tvillingsyster, som valt att spela in filmer i en annan genre. Filmen som rullar i butiken just nu verkar peka på det.
Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som ett rätt bra jobb ;) Sexbutik? Niiice.. :)

2007-08-16 @ 23:18:30 http://annacoolsombaraden.blogg.se
Postat av: Y.

Ett jobb av rang skulle jag vilja kalla det.
Vi gifter oss så fort du flyttat upp till Norrland.

2007-08-17 @ 13:08:28 http://lightyearsaway.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: