Kakor?

I vanlig ordning har jag genomlevt en helseg afton på Porrisen. Har dock blivit duktig på att snabbt stänga butiken så att jag kommer därifrån vid hygglig tid. Jag satt utan dator i dag för i stället hade jag tagit med en bok. Det var ingen dum idé för jag hann plöja igenom en hel del innan det var dags att bomma igen. I morgon ska jag öppna, och då tänker jag ta lappisen med mig.

Jag är hungrig, men vill mest äta kakor. Jag köpte kakor häromdan, men åt ju upp dem på en gång så klart. Varför säljs inte mina Café Cookies i bautastora förpackningar? Nåväl, jag får väl nöja mig med mackor eller nåt.

Elli ringde i dag och pratade en stund. Blev alldeles jätteglad, och påmind om hur mycket jag hunnit sakna honom under veckan. Nu är en tredjedel av tiden avverkad, jag ska nog överleva. :-)
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress:

Kommentar: